Sabtu, 03 November 2012

berita yang menggemparkan dari mekkah


  
Assalamualaikum semua yang dikasihi lagi dihormati,
Diforwardkan di sini sebuah tulisan yang saya terima dari seorang ikhwan muga-muga ada manfaatnya untuk kita semua.
—————————————————————————————
Bismillahirrahmanirrahim,

Dengan rendah dirinya sebelum ku tulis selanjutnya, izin dipinta dari murshidku, Abuya , Sayyidi Sheikh dan Rasulullah saw kerana apa yang bakal diceritakan adalah hal hal yang sangat besar dan bersifat ‘kerohanian’ yang tinggi.


Dan hal yang bakal diperkatakan juga adalah diperolehi daripada Tuan-tuan bertiga, utusan Allah yang mulia lagi tinggi darjatnya di sisi Tuhan yang telah disampaikan kepada kami secara Rohani..


MELALUI ORANG YANG TUAN TUAN PILIH SUPAYA KAMI memahami apa yang sedang berlaku dan cuba untuk memperbaiki diri kami yang sangat lemah ini.
Tolonglah pimpin diri ini dalam menulis atau menceritakan keadaan atau apa situasi yang sedang berlaku di musim haji ini.. Sesungguhnya apa yang diceritakan ini bukanlah cerita dongeng atau rekaan semata-semata.


Ia adalah hadiah besar daripada Allah swt melalui seorang Rasul yang sudah wafat tetapi masih mampu memberi panduan kepada umatnya dengan kekuatan Nur Muhammad tanpa jasad. Inilah yang Yahudi sangat Takuti kerana mereka begitu banyak teknologi yang canggih yang umat Islam tak mampu melawannya,


TETAPI ALLAH MEMPUNYAI TEKNOLOGI YANG JAUH LEBIH CANGGIH IAITU TEKNOLOGI ROH…TEKNOLOGI CAHAYA…NUR MUHAMMAD YANG TIDAK MAMPU DIKESAN OLEH YAHUDI SERTA KONCO KONCONYA.


PERANCANGAN ALLAH JAUH LEBIH HEBAT..YANG BOLEH MENGATASI PERANCANGAN YAHUDI YANG MANA YAHUDI MENIPU UMAT ISLAM LEBIH SERIBU TAHUN DENGAN MENYATAKAN SETELAH WAFATNYA RASULULLAH UMAT ISLAM SUDAH TIDAK DAPAT MENERIMA PIMPINAN DARIPADA RASULULLAH SAW.
saudara saudari ahli keluarga dan rakan rakan yang dikasihi sekelian,


Harapnya bersegeralah membaca manaqib Sheikh Muhammad As Suhaimi kerana itu adalah cara untuk memudahkan memahami apa yang sudah diatur atau dijadualkan Allah untuk kita semua umat Islam di akhir zaman.


Berita atau info ini disampaikan supaya tiada di hari akhirat nanti ada saudara saudara ku serta rakan taulan yang menuntut di akhirat kenapa berita SEBESAR DAN SEPENTING INI TIDAK DIKHABARKAN…


DAN KEFAHAMAN TENTANG HAL INI BUKANLAH mudah jika hati tidak meminta pertolongan daripada ALLAH DENGAN BERSANGKA BAIK KEPADA ALLAH BAHAWA BERITA INI DITERIMA ADALAH DENGAN KEHENDAK ALLAH DAN DIBAWAH PANTAUAN RASULULLAH ertinya setiap yang ada kaitan dengan PUTRA BANI TAMIM, IMAM MAHADI,


SEMUA ITU ADA KAITANNYA DENGAN RASULULLAH. RASULULLAH YANG SANGAT MERANCANG DI ALAM ROH UNTUK MENZAHIRKAN MUHAMMAD KE 2 IAITU IMAMUL MAHDI, YANG WAZIR KANANNYA ADALAH PUTRA BANI TAMIM IAITU ABUYA.

saudara saudari ahli keluarga dan rakan rakan yang dikasihi sekelian,
Mengapa ada diantara kita yang masih memandang serong atau rendah kepada orang yang dihadiahkan Allah dan Rasul kepada kita? Marilah kita renungkan adakah keperibadian kita jauh lebih baik daripada ke dua dua tokoh ini? dari sudut sembahyang..adakah kita sentiasa awal waktu dan berjemaah, didahului dengan selawat membesarkan nabi?


Adakah jemaah lain yang mempunyai role model dlm pelbagai aspek? adakah kita mampu menegakkan sunnah nabi iaitu poligami indah atau kita berpoligami tapi sembunti sembunyi , tidak ikut sunnah…adakah minda minda yang disampaikan kepada umum atau para pengikut?…
Ketahuilah minda minda atau ilmu yang disampaikan itulah…namanya ILHAM DAN IA MERUPAKAN MAZHAB IMAMUL MAHDI, CUMA BELUM DISEBUT SECARA RASMI KERANA IMAM MAHDI BELUM ZAHIR (mungkin sewaktu saudara saudari membaca tulisan ini Idimam Mah sudah Zahir)
Kami telah dimaklumkan bahawa Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim yang kedua duanya Allah ghaibkan akan zahir di musim haji tahun ini. Imam Mahdi DAN Putera Bani Tamim ADALAH 2 TOKOH YNG SANGAT RAPAT, MEREKA DRP KETURUNAN RASULULLAH SAW.


Justeru itu yahudi sangat memusuhi kerana mereka sangat tahu jadual Allah. Dalam surah Al Baqarah ayat 120 ada bermaksud sesekali Yahudi dan Nasoro tidak akan redho melainkan umat Islam ikut cara mereka. sebab itulah diciptanya ajaran wahabi untuk memerangi Rasulullah saw.
Dulunya Arqam, Abuya dikatakan sesat, bayangkanlah Abuya dihina di mimbar mimbar masjid.  Cuba kita renungkan bagaimana nak ditebuskan dosa yang sedemikian rupa…jahatnya Yahudi membuat cerita..setelah itu timbul cerita hantu kom kom, hantu stokin, bila semuanya tak menjadi disebut pula sesat dr segi akidah.


Bagi mereka yang membuat fitnah di mimbar mimbar masjid, mereka perlu menjelaskan  kepada orang ramai dan memohon maaf kepada orang ramai yang sudah termakan fitnah tersebut DI TEMPAT FITNAH ITU DIBUAT…SEBAB ITULAH FITNAH ITU DOSANYA LEBIH DASYAT DARIPADA MEMBUNUH….KESANNYA SANGAT BURUK.. MASYARAKAT KELIRU ..TERPEDAYA DAN ADA YANG SANGAT MEMUSUHI….
ITULAH ORANG BAIK DISANGKA JAHAT…YANG JAHAT YANG MEMBAWA CERITA PALSU DIANGGAP BAIK.
MAHA BAIKNYA ALLAH, TETAPI DI MASA DAN WAKTU INI, SESUDAH PELBAGAI TOHMAHAN DAN UJIAN DILALUI, KINI TIBALAH MASANYA ALLAH MENZAHIRKAN KEBENARAN ITU…


SEBENARNYA JIKA NAK DICERITAKAN TERLALU BANYAK, DAN TAK MAMPU PULA UNTUK DITULIS DI SINI….
Jadi maaf dipinta hanya cerita ringkas sahaja yang akan diceritakan dan itulah yang direzekikan untuk saudara saudari sekelian, yang selebihnya banyaklah bermunajat KEPADA Allah swt mudah mudahan diberi petunjuk untuk memahami dan mendapat maklumat yang lebih banyak dengan merujuk kepada orang orang yang suci hati nuraninya.


1. Allah anjurkan peperangan Roh ( sihir Yahudi berlawan dengan Power Kaabah)


2. Imam Mahdi ghaib pada 1925, Putera Bani Tamim lahir 1937 ( ghaibnya Imam Mahdi setelah merancang kelahiran Putera Bani Tamim dibawah pantauan Rasulullah saw)


3. Abuya lahir, menerima ajaran Imam Mahdi walaupun keadaan sukar dan berat ( tetapi ada bantuan ghaib daripada kedua-dua Muhammad)


4. Ghaibnya Abuya adalah untuk mengiringi Imam Mahdi zahir di bawah pantauan Roh Rasulullah saw.


5. Pentingnya Putera Bani Tamim di sisi Imam Mahdi adalah ibarat pentingnya Sayidina Abu Bakar disisi Rasulullah saw.


6. Sebab itu sesiapa yang ingin berbaiah kepada Imam Mahdi, juga perlu berbaiah kepada Putera Bani Tamim ( ini kehendak Rasulullah saw,  Putera Bani Tamimsudah bersusah payah mengorbankan seluruh hidup dan jiwa  RAGANYA menyiapkan tapak , kerjanya sudah 50% siap dan akan disambung oleh Imam Mahdi)


7. Bila Imam Mahdi zahir, keadaan akan berubah dan dunia akan dipenuhi dengan keadilan berbanding sebelumnya penuh huru hara dan kezaliman


8. Sakitnya Yahudi diketika itu, maka bergabunglah mereka dengan wahabi dan syiah untuk menentang Islam…Islam akan menang dan semua Yahudi akan dibunuh hinggakan seluruh dunia ini Islam.


9. Islam akan menang melawan Dajjal dibawah pimpinan  Imam Mahdi ..tetapi sempatlah Islam baka kafir sekejap sewaktu kedatangan Dajjal…hanya yang mengikut  Imam Mahdi sahaja yang selamat.


10. Demikianlah percaturan Allah dan Jadual Allah sebelum dunia ini dikhiamatkan.

( Rasulullah lah perancang jadual Allah ini,  Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim secara zahir menurut perancangan daripada Rasulullah saw, Rasulullah berperanan secara roh yang lebih licik yang Yahudi tak dpt hidu)
URUTAN KEJADIAN ANEH DI BUMI MEKAH ( YAHUDI SANGAT CEMAS KERANA MEREKA CUKUP FAHAM AKAN LAHIRNYA MUHAMMAD KE 2 IAITU  Imam Mahdi)   …


.MALANGNYA UMAT ISLAM SENDIRI BELUM BERSEDIA…TIDAKKAH KITA TAKUT APABILA DAJAL DATANG NANTI,,,FITNAHNYA SANGAT DASYAT…ORANG ISLAM BIASA AKAN JADI KAFIR…KALAULAH MATI DI WAKTU ITU…NAUZUBILLAH…


1. Maghrib 10 Zulhijjah, Mekah berwatak ganjil. Suasana bertukar menjadi cerah, petir sabung menyabung.


2. Jam Besar yang ada kalimah Allah, tiada kalimah Rasulullah, yang dibangga banggakan umat Islam, ciptaan yahudi ( jam dibesarkan ..jadilah kaabah itu kecil  ), terhenti dan lampunya padam. ( Api majusi terpadam semasa lahirnya rasulullah saw)


3. Petanda pemimpin pembawa cahaya kebenaran hampir tiba…PINTU ALAM ROH SUDAH TERBUKA UNTUK KEMUNCULAN Putera Bani Tamim DAN  Imam Mahdi


4. Khamis, jam 3.15 petang, Mekah beraksi ganjil…guruh dan petir yang sangat menggerunkan…keadaan menjadi gelap gelita diikuti dengan hujan batu. Waktu malam Jumaat , waktu Malaysia Mekah sedang dihujani hujan batu.


5. Di atas terowong berlaku kebakaran, dimana CNN melarang berita ini disebarkan. Orang Orang Jemaah Abuya memang membuat persiapan di Mekah untuk menyambut ketibaan Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim, jadi tahulah akan perkara yang sengaja ditutup tutup.
6. Seorang wazir  Imam Mahdi dari Madinah yang mempunyai 50 juta pengikut termasuk dikalangan penjawat jawatan tinggi, sedang menungu Peristiwa besar, kedatangan Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim.


7. Sudah ada orang Malaysia nampak 2 orang keluar daripada pintu kaabah


Demikianlah secara ringkas dan padat, yang mampu disampaikan secara serba kekurangan.  Kerana Berita ini adalah sesuatu yang besar, Menunggu nunggu Imam Mahdi adalah dengan penuh rasa hamba dan cemas, ini bukan calang calang pemimpin, menyambutnya bukanlah secara ala kadar, istana sudah dipersiapkan dan dinamakan markas Rasulullah ( atas persetujuan Rasulullah) yang bertaraf 6 bintang… Yang mempunyai pelbagai kemudahan, dewan makan, tempat riadah, tempat mesyuarat dan sebagainya, kenderaan yang canggih juga dipersiapkan…masakan pemimpin besar dunia nak muncul hanya tunggu begitu sahaja..tetamu nak datang rumah pun kita bersiap siap, inikan pemimpin besar umat Islam….
Di sini juga untuk dijawab pertanyan mereka mereka yang hairan atau kehairanan, wang ratusan ribu diperuntukkan  dari jemaah sendiri untuk persiapan itu, tanpa meminta meminta daripada mereka yang tidak ingin membantu.


Sebab itulah Rasulullah bersabda ” Putera Bani Tamim ITU SESIAPA YANG MEMBANTUNYA PASTI DIBANTU SESIAPA YANG MENGHINANYA PASTI TERHINA”.


Hanya musuh yang berhasad dengki dan busuk hati membuat tohmahan kekayaan atau duit yang banyak didalam akaun untuk kepentingan individu tertentu keluarga Abuya… Adalah diperingatkan jika duit yang sedikit pun rasa berat untuk disalurkan kepada perjuangan Islam, jangan pula mengata ngata kepada mereka yang berkorban demi tertegaknya sebuah jemaah dan segala persiapan yang dibuat untuk menyambut orang besar Tuhan.
SESUNGGUHNYA DENGAN KAROMAH ABUYA DAN  IMAM MAHDI LAH SEMUA PERSIAPAN ITU DAPAT DILAKUKAN DENGAN LANCAR DALAM MASA YANG SINGKAT…BAGI KITA ORANG BIASA AMAT SUKAR UNTUK MELAKUKAN PERSIAPAN SEDEMIKAN RUPA…


Dengan ini sebesar besar permohonan ampun maaf dipinta daripada Rasulullah SAW, nabi akhir zaman yang sedang memimpin kami andai apa yang diperkatakan ada yang tersasar atau tersalah, begitu juga harapnya mendapat restu daripada Abuya al Fatta At Tamimi dan Imamul Mahdi atas apa yang disampaikan ini…


Moga moga terselamat daripada merasa megah di hati kami…tolonglah kekalkan rasa hamba di hati kami dan sudilah terima kami yang dhaif ini sebagai orang orangMu wahai Imamul Mahdi dan Putra Bani Tamim… Terima kasih Rasulullah atas anugerah ini dan semoga kami tidak dipersia siakan dan tidak lagi dimanipulasi oleh yahudi dan yang sewaktu dengannya…


YA ALLAH SELAMATKAN  SAYYIDI DAN AHLUL BAIT, YA ALLAH SELAMATKAN ABUYA, KELUARGA ABUYA DAN JEMAAH ABUYA, YA ALLAH SEGERALAH ZAHIRNYA IMAMUL MAHDI DAN PUTRA BANI TAMIM,  WASALLALLAHU ALA SY MUHAMMAD WA ALA ALIHI WASOHBIHI AJMAIIN..SUBHA NA RABBIKA ROBBIL IZZATIL AMMA YASIFUUN WASALAaMUN ALAL MURSALIN WAL HAmdulillahi robbil alamiin…aaamiin, aaamiiin
Ya Rabbal ‘Alamiin.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar